TDC

af Anne Mette Sommer, Afdelingschef, Credit & Fraud Management, TDC A/S
 
TDC skiftede til Debitor Registret i efteråret 2008. Det gjorde vi efter grundige analyser af afvisningsprocenten, for at sikre at et skifte ville være værdiskabende for os. Jeg har nu arbejdet med kundeoprettelser hos TDC i 12 år, og har set en stabil afvisningsprocent gennem alle årene – såvel før som efter skiftet.
 
En anden, meget vigtig forudsætning for os var at IT-systemets svartider samt tilgængelighed kunne leve op til vores meget høje krav. Vi tjekkede naturligvis Registrets oplysninger hos kolleger i branchen, hvor vi fik bekræftet oplysningerne. Debitor Registrets systemer har været tilgængelige konstant siden vi startede med dem, og svartiderne er – som forventet – på det niveau vi har aftalt. Det har været meget sigende for det samarbejde vi har med Debitor Registret at det der er blevet aftalt – det er blevet overholdt.
 
Vi har oplevet Debitor Registret som værende yderst professionelle at arbejde sammen med til alle tider. Og ligesom med deres IT er deres medarbejdere altid til at få fat i.